مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


سياوش اکبرپور در گفتگو با ايپنا، اظهارداشت: 3 امتياز شيرين را مقابل آلومينيوم بدست آورديم. تيم حريف کاملا بسته بازي مي کرد و تدافعي بود و فقط براي کسب يک امتياز به تهران آمده بودند. استقلال در نيمه اول خوب بازي نکرد اما در نيمه دوم و با توجه به تعويضهايي که انجام شد بازي بهتري ارايه داديم و به گل رسيديم.

وي ادامه داد: من هم قبول دارم که بازي دلچسبي به نمايش نگذاشتيم. استقلال براي هماهنگي به فرصت بيشتري نياز دارد و فعلا نبايد درباره شرايط تيم قضاوت کرد. به هواداران قول مي دهم استقلال در ديدارهاي آينده از اين بهتر مي شود و تبديل به همان تيم مورد علاقه هواداران خواهد شد.

اکبرپور درباره قرار گرفتن در پست هافبک گفت: اين نظر قلعه نويي بود که من در اين پست بازي کنم. برايم فرقي ندارد کجاي زمين بازي کنم و در هر پستي راحت هستم اما بهتر است که مهاجم باشم تا به دروازه حريف نزديکتر شوم. در ديدار مقابل آلومينيوم با اينکه هافبک بودم يک فرصت بدست آوردم که نتوانستم از آن استفاده کنم. اگر مهاجم باشم فرصتهاي بيشتري نصيبم مي شود و مي توانم گل بزنم


نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت11:17---5 مرداد 1391
درد دارد … وقتي چيزي را کسر ميکني

که با وجودت جمع زده اي!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com